Fandom

Death note Wiki

Light Yagami

17pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Comentaris0 Share
Light Yagami
Light.jpg
En Light
Light Yagami conegut com a Kira, que es una deformació de Killer (assassí en ángles). És el protagonista de Death Note. Va ser el que va trobar la Death Note, després d'aquest fet va decidir desfer-se dels criminals del món.

AparençaEdit

El Light té els cabells castanys i els ulls marrons. Normalment porta l'uniforme escolar que consta d'una camisa blanca de manega llarga i uns texans. La Misa Amane y la Kyomi Takada el consideren atractiu.

PersonalitatEdit

Light Avorrit.jpg

En Light avorrit

En Light es caracteritza com un noi avorrit, tot i ser jove, confiant en el seu propi sentit de la lògica i creativa com és pel que fa als altres. Ell esta indignat amb la falta de justícia que hi ha al món. Creient que el món està "corrupte", desitja un mitjà pel qual pot promulgar la seva voluntat per netejar el món de tot mal. Al llarg de la sèrie, en Light està constantment intentant evadir les sospites de L i altres detectius, sobre la seva identitat com a "Kira" i la neteja del món de la delinqüència.

HistòriaEdit

Trobant la Death NoteEdit

En l'any 2006 (2003 al manga), en Light troba un llibreta estranya al terra de l'escola. La llibreta porta escrit Death Note a la portada i té unes instruccions d'ús de que si escriu un nom d'una persona a la llibreta aquella moria. Al principi pensa que es tracte d'una broma però més tard la prova i s'adona de que es real.

MortEdit

Al final Near demostra que ell és Kira i Matsuda el dispara per la mort del seu pare, però ell aconsegueix fugir amb moltes ferides fins que Ryuk escriu el seu nom a la Death Note.

Aparició a les peliculesEdit

Frases i ditesEdit

La justícia sóc jo!

— En Light després de veure el poder de la Death Note

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori